Marta A

Marta A

  • Przedmioty: Język angielski - Szkoła Podstawowa
    Język angielski - Gimnazjum
    Język angielski - Szkoła Wyższa
    Język angielski - Liceum
  • Doświadczenie: Ponad 5 lat
  • Wykszałcenie: Wyższe, Uniwersytet Wrocławski
  • Zajęcia prowadzę: Wrocław Krzyki, Pracuję zdalnie (internet/telefon) · Mogę dojechać w odległości 5 km
  • Wynagrodzenie: od 85 zł za godzinę
  • Potwierdzony adres kontaktowy email Potwierdzony adres kontaktowy email
  • Informacje o wykształceniu Informacje o wykształceniu
  • Potwierdzony numer telefonu Potwierdzony numer telefonu
  • Odpowiedzi na pytania Odpowiedzi na pytania
  • Sprecyzowany przedmiot korepetycji Sprecyzowany przedmiot korepetycji
  • Zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe

NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO & TRENING SKUTECZNEGO UCZENIA SIĘ
z EduLingva Marta Antoszczyszyn

~~~~

Witam serdecznie!

Z przyjemnością nauczę j. angielskiego (i samego uczenia się) każdego i na każdym poziomie! W swojej pracy zebrałam liczne doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć o zróżnicowanej tematyce: uczyłam języka angielskiego, historii i języka polskiego jako obcego, tłumaczyłam teksty wystąpień konferencyjnych i artykuły naukowe z różnych dziedzin, prowadziłam zajęcia związane z wielokulturowością, badania nad stylami uczenia się, a także warsztaty skupiające się na doskonaleniu poszczególnych sprawności językowych oraz treningu skutecznego uczenia się z naciskiem na efektywne czytanie. Pracowałam w szkołach językowych, przedszkolu i szkołach publicznych oraz uczyłam prywatnie, a od wakacji 2018 - we własnej firmie. Ponadto intensywnie się dokształcałam i rozwijałam.

Projekt EduLingva jest pomysłem na realizację mojej wielkiej pasji, jaką jest dzielenie się wiedzą z innymi. Każdą lekcję starannie planuję i przygotowuję, ale jestem też otwarta na pomysły Uczniów. Zawsze pracuję ze swoimi Kursantami przy poszanowaniu zasady, że uczenie się jest procesem, który każdy realizuje we własnym tempie i w indywidualny sposób.

Zajęcia odbywają się w moim biurze przy ul. Jabłecznej na osiedlu Gaj oraz on-line na platformie "Zoom". Ceny zajęć uzależnione są od wielu czynników, ale koszt standardowych zajęć korepetycyjnych to zazwyczaj 85zł / 60min przy zajęciach indywidualnych i 50zł / 60min przy zajęciach w parze.

Zapraszam serdecznie do kontaktu – może czekam właśnie na Państwa!

~~~~

EduLingva Marta Antoszczyszyn Usługi Edukacyjne i Tłumaczeniowe
ul. Jabłeczna, 50-539 Wrocław
NIP (***) REGON (***)
(***)
tel. (***)

Godziny otwarcia biura: pon-pt 7:00-19:00.
W tych samych porach możliwy kontakt telefoniczny.

Przedmioty: Język angielski · - Szkoła Podstawowa
Język angielski · - Gimnazjum
Język angielski · - Szkoła Wyższa
Język angielski · - Liceum

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    W swojej pracy zebrałam liczne doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć o zróżnicowanej tematyce: uczyłam języka angielskiego, historii i języka polskiego jako obcego, tłumaczyłam teksty wystąpień konferencyjnych, prowadziłam zajęcia związane z wielokulturowością, badania nad stylami uczenia się, a także warsztaty skupiające się na doskonaleniu poszczególnych sprawności językowych oraz treningu skutecznego uczenia się z naciskiem na efektywne czytanie. Pracowalam w szkołach językowych, przedszkolu i szkołach publicznych oraz uczyłam prywatnie.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Projekt EduLingva jest pomysłem na realizację mojej wielkiej pasji, jaką jest dzielenie się wiedzą z innymi. Oprócz tego, wiele radości dają mi po prostu spotkania z ludźmi - dużymi i małymi, gdyż z chęcią nauczę każdego, od przedszkola do seniora! :)

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Dobry wybór - daj się porwać edukacyjno-językowej przygodzie z EduLingva! :)
    Wszyscy moi dotychczasowi Uczniowie stawiali przede mną różnorakie wyzwania. Wiedząc, że takim wyzwaniem jest też uczenie się, ze zrozumieniem i pakietem sprawdzonych technik podchodzę do każdego swojego Kursanta, oferując naprawdę zindywidualizowane podejście i pokaźny już zbiór materiałów dydaktycznych. Ze starannością oraz po wcześniejszym omówieniu z Klientem pochylam się też nad każdym powierzonym mi tłumaczeniem.
    Tak więc, zapraszam do kontaktu – może czekam właśnie na Państwa! Można dzwonić, a także poszukać mnie w internecie, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę moją nazwę.
    A do czasu rozpoczęcia u mnie nauki polecam codzienny kontakt z językiem - wszelkie formy mile widziane, byleby regularnie i w skupieniu, nawet 15 minut dziennie może czynić cuda!

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Każdą lekcję starannie planuję i przygotowuję, ale jestem też otwarta na pomysły Uczniów. Zawsze pracuję ze swoimi Kursantami przy poszanowaniu zasady, że uczenie się jest procesem, który każdy realizuje we własnym tempie i w indywidualny sposób.
    Ponieważ nadrzędnym celem każdej lekcji języka obcego powinno być przekazywanie i otrzymywanie informacji, to na swoich lekcjach stosuję Metodę Komunikacyjną. Oznacza to, że wszystkie treści lekcji osadzone są w kontekście komunikacyjnym i od razu wykorzystywane, by się porozumieć – oczywiście w j. angielskim! Nawet na podstawowych poziomach nauczania od początku wdrażam swoich Uczniów do komunikacji w języku obcym.
    Oprócz Metody Komunikacyjnej korzystam też z innych metod nauczania, które dobieram w zależności od tematyki i rodzaju zajęć, wieku Kursanta i Jego osobistych preferencji. Zawsze staram się też, by zajęcia były dynamiczne, co zapewnia m.in. odwoływanie się do różnych bodźców aktywizujących wszystkie style uczenia się oraz korzystanie ze zróżnicowanych pomocy dydaktycznych.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Przed wybraniem właściwej osoby do współpracy Kursanci zawsze powinni zapytać o:
    - wykształcenie formalne i dodatkowe lektora,
    - doświadczenie lektora, a przede wszystkim poziomy, na których do tej pory uczył oraz grupy wiekowe, z którymi pracował,
    - metody nauczania, które stosuje lektor i środki dydaktyczne, których używa na zajęciach,
    - kwestię podręczników i/lub materiałów dodatkowych, kto je zapewnia i co dokładnie wchodzi w skład ceny zajęć,
    - koncepcję zajęć, przykładowy ich przebieg, ewentualną lekcję próbną,
    - ogólną wizję nauczania, podejście lektora do swojej profesji,
    - WSZELKIE inne kwestie nurtujące Kursanta! Lektorzy są przyzwyczajeni do wyjaśniania - nie bójmy się pytać. ;)
    Jestem przekonana, że w moim przypadku odpowiedzi na powyższe pytania Państwa usatysfakcjonują, dlatego zapraszam do kontaktu.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Przyszły Kursant powinien zastanowić się, w jakim celu chce uczyć się języka lub po co są Mu potrzebne strategie efektywnej nauki. To, do czego dążymy determinuje bowiem drogę, którą obieramy, a więc sposób prowadzenia przeze mnie zajęć i system współpracy, na jaki się umówimy.
    Warto też spróbować przypomnieć sobie swoją dotychczasową ścieżkę nauki i ewentualne materiały, z których się korzystało. Dysponuję bardzo szerokim zapleczem dydaktycznym, więc na pewno bez trudu dobierzemy nowe środki, które znów rozbudzą pasję do nauki. :) Być może mają też Państwo jakieś swoje ulubione podręczniki / kanały YouTube / anglojęzyczną prasę... Jestem otwarta i elastyczna. Kwestia ta jest szczególnie istotna przy nauczaniu dzieci - tu ulubiona zabawka lub bohater ulubionej kreskówki naprawdę mogą zdziałać cuda!

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Kursanci bardzo często pytają mnie o możliwość włączenia do zajęć określonych elementów, jak np. języka związanego z Ich środowiskiem pracy lub słownictwa nawiązującego do Ich zainteresowań. Wszystko jest do uzgodnienia, więc nie ma z tym problemu.
    Czasem też, jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, jestem pytana o swój akcent. Posługuję się brytyjską angielszczyzną w jej standardowej odmianie (bez naleciałości regionalnych). Po wieloletniej edukacji oraz kontaktach z native speakerami i żywym językiem mam już też wyrobiony naturalny angielski akcent. Znam zasady f (***) yczne najważniejszych odmian angielskiego, w tym amerykańskiej, jednak preferuję nauczanie wymowy brytyjskiej.
    I wreszcie sakramentalne pytanie o cenę... Każdy ma oczywiście inne możliwości finansowe, jednak należy pamiętać, że kierowanie się ceną w przypadku wyboru lektora zdecydowanie nie powinno być podstawowym kryterium. Zwróćmy uwagę na to, że PROFESJONALNE i LEGALNE świadczenie usług w oparciu o JASNE ZASADY i WYSOKĄ JAKOŚĆ pracy, a także nauka INDYWIDUALNA lub W PARACH muszą niestety kosztować "swoje".

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Nauczanie jest specyficznym zawodem, który zupełnie inaczej wygląda na zewnątrz niż "od środka", czyli z perspektywy lektora.
    Porządny nauczyciel na przygotowaniu lekcji spędza nierzadko drugie tyle, co sama lekcja i absolutnie nie powiela w całości tej samej lekcji z kilkorgiem Kursantów - zajęcia indywidualne czy w parach wymagają dostosowania zajęć do Ucznia!
    Nauczanie wymaga też umiejętności autorefleksji, umiejętności przyznania się do błędu (sami przecież każemy Kursantom się ich nie bać) i chęci do samokształcenia, a także - szczególnie przy lekcjach indywidualnych i w parach - otwartości na konstruktywną krytykę i elastyczności.
    Jeszcze jedną ważną rzeczą jest konieczne wykształcenie. Lektor nie jest po prostu nauczycielem języka! Studia filologiczne dają znajomość języka, ale i wiedzę o pracy mózgu i mechanizmach przyswajania języka, zarówno jako obcego jak i jako rodzimego, rozległą wiedzą językoznawczą i związaną z komunikacją międzyludzką, szeroką wiedzę literaturoznawczą oraz kulturową i realioznawczą. Uprawnienia pedagogiczne wyposażają w profesjonalną wiedzę metodyczną, ale też psychologiczną, m.in. nt. motywacji. Jak więc widać, wykształcony lektor jest specjalistą w swoim fachu i tego należy po nim oczekiwać. Wbrew pozorom do nauczania języka nie wystarczy sama jego znajomość, a wyżej wymienione umiejętności, choć często nie przekazujemy ich Kursantom bezpośrednio, przydają się częściej, niż mogłoby się wydawać.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Klasycznie - córka nauczycielki, która od małego bawiła się w szkołę. ;) Ale miałam i etap nienawiści do j. angielskiego! Na szczęście szybko mi przeszło... Za sprawą wspaniałej pani, która uczyła mnie prywatnie, pokochałam angielski i uczenie się, a potem nauczanie języków obcych w ogóle.
    Już od wieku gimnazjalnego stawiałam na swój rozwój językowy i zawsze wybierałam opcje edukacyjne, które mi go umożliwiały w najpełniejszej formie. Do dziś pozostała we mnie chęć samokształcenia i dzielenia się wiedzą z innymi, ale przede wszystkim - PASJA i, ktoś się pewnie zaśmieje, autentyczne poczucie MISJI.
    A działalność indywidualną rozpoczęłam przede wszystkim, by móc uczyć efektywnie, bez dostosowywania się do narzucanych ram i programów, ponieważ każdy Uczeń jest inny i czego innego potrzebuje.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Stałe doskonalenie swoich umiejętności jest priorytetowe, jeśli chce się wykonywać swoją pracę naprawdę profesjonalnie. Dlatego już od czasu studiów regularnie rozwijam się, biorąc udział w rozmaitych szkoleniach i kursach. Poniżej najważniejsze z nich:
    · konferencja metodyczna wyd. Cambridge nt. nauczania grup egzaminacyjnych
    · konferencja metodyczna wyd. Pearson poświęcona ciekawemu nauczaniu gramatyki
    · konferencja projektowa LELLE nt. kompetencji uczenia się – krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, zarządzanie procesem uczenia się
    · szkolenie w centrum Dobre kadry pt. „Otwarty umysł – czy warto uczyć się przez całe życie?”
    · szkolenia w centrum Dobre kadry z zakresu komunikacji i edukacji międzykulturowej
    · szkolenie z zakresu stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu
    · szkoleniowa rada pedagogiczna z zakresu aktywizujących metod nauczania
    · warsztaty metodyczne nt. efektywnej rozgrzewki językowej i przełamywania bariery komunikacyjnej
    · warsztaty metodyczne pt. „Gry psychologiczne na zajęciach języka obcego”
    · warsztaty metodyczne pt. „Jak wzmacniać pamięć ucznia w procesie nauczania słownictwa”
    · warsztaty metodyczne pt. „Style uczenia się w praktyce nauczania języków obcych”
    · warsztaty metodyczne pt. „Superpakiet lektora – łamigłówki, zagadki i historyjki na każdą okazję”
    · warsztaty metodyczne wyd. Pearson nt. nauczania Metodą Komunikacyjną
    · warsztaty metodyczno-psychologiczne z cyklu „Akademia lektora” nt. nauczania dorosłych, ciekawego nauczania gramatyki oraz efektywnego wykorzystania ilustracji na zajęciach językowych
    · warsztaty metodyczno-psychologiczne z zakresu stosowania metody Design Thinking w edukacji
    · warsztaty PluriMobil nt. interkulturowo-językowego przygotowania do mobilności
    · warsztaty w WCDN pt. „Jak uczyć języka angielskiego w klasach 0-3”
    · wideo-szkolenie psychologiczno-metodyczne pt. „Jeżeli na ciało nie działa żadna siła, to pozostaje ono w spoczynku – czyli o tym, jak pobudzać do rozwoju”
    · wideo-szkolenie wyd. Macmillan nt. aktywizacji i utrzymania koncentracji u nastolatków
    · wykład dr. Dolińskiego z SWPS nt. refleksyjności w edukacji
    · wykład z cyklu „Neurodydaktyka doktora Kaczmarzyka”
    · szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
    · szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Oprócz tłumaczeń, oferuję Państwu przede wszystkim naukę języka angielskiego oraz trening efektywnego uczenia się. Uczę głównie indywidualnie i w parach. Ceny zajęć zależą od rodzaju zajęć, liczby osób, poziomu, miejsca lekcji. Stawka wynosi od 45 zł do 100 zł za 60 minut. Częstotliwość i długość spotkań zależy od potrzeb, preferencji i dyspozycyjności Kursanta.